Anna & Dot Com - Hästblogg

Alla inlägg under mars 2011

Av ponnyberoende - 14 mars 2011 19:43

 Hej!

Jag har varit på ganska många tävlingar på JFK, så det har blivit många bilder.   Min dator med bilerna har krashat så bilerna kommer när pappa fixat den.  Just det Ida kanske kommer vecka 19  Då ska vi rida tilsammans en privat lektion. Det ska bli jättekul   Japp den här veckan är det engelska prov  Inte jättesvårt kanske men ändå. Det där med Japan är verkligen hemskt. Stackars Japaner  

SES!

Av ponnyberoende - 5 mars 2011 10:49

Hej!

Idag blir det lokal hopptävling   Jag ska inte hoppa men bilder blir det   Sååå jag lägger antagligen upp bilder när jag kommr hem efter stallet   Min skötis är SJUKT söt enligt mig   Såå här kommer en bild på min älskling :)

SES!  

Av ponnyberoende - 4 mars 2011 21:05

 Hej!

Japp, redovisningen gick bra    Men det bästa var att ingen i klassen lyssnade. Alla satt och typ höll på med kluddet och satt och ritade på bordet   Såå typ ingen brydde sig   Sen när man skulle applodera så var det bara vår lärare som gjorde det   Nu sitter man i soffan efter en lång dag i stallet i soffan och bara gapa roch äter godis    Bloggar nog mer imorrn efter stallet  

SES!

Av ponnyberoende - 3 mars 2011 20:28

Hej!

Nu sitter jag med min grymt irriterande europaläxa  Jag hade mkt kvar och allt ska vara klart tills imorrn  Jag har nästan skrivit 2 sidor om Holland   Så nu är jag på god väg  Lite till måste jag skriva eftersom jag ska redovisa imorrn  Inte det roligaste men sånt får man tåla    Har inte så mkt mer att skriva än att jag måste fortsätta plugga nu  SUCK!

SES!

Presentation


Mitt namn är Anna och jag är 12 år. Jag rider på Jönköpings fältrittklubb, även kallat Jfk. På bloggen kommer jag skriva om mitt liv med alla mina älskade hästar! Ni får gärna följa mig på bloglovin!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länk :P


Ovido - Quiz & Flashcards