Anna & Dot Com - Hästblogg

Alla inlägg under april 2011

Av ponnyberoende - 4 april 2011 16:50

Hej!

Idag i skolan har vi haft två prov   Ett engelska och en i träsöjd    Nu ska jag ut och cykla så inget mer blir skrivet idag   SES!

Av ponnyberoende - 2 april 2011 18:13

Hej!

Idag åkte jag till stallet vid hmmm... kanske vid 10.15 elr nåt   Sen var jag där till 15.30 och tog hand om min pålle. Idag var han extra snäll så då blev det ännu roligare  Jag var nära på att sitta upp på en av ridskolans shettisar, även fast man inte får   Men precis när jag skulle göra det kom min ridlärare så jag hade en stor tur att jag såg det   Rummet är nystädat och katten är lika söt som vanligt   Jag har lite hästbok tips idag:

1. Robot och Mika

2. Älskade ponny

3. Sommaren på lövtorp

4. Hedvig och Max-Olof

Alla böcker är superbra tycker jag. Men min stora favorit är Robot och Mika böckerna. Den första boken heter Robots chans. Den är den bästa bok jag läst i  mitt liv   Andra boken är Revansch Robot! Den är också jättebra men inte riktigt lika bra som den första   Tredje boken heter Rädda Robot. Böckerna är spännande och roliga   Det var allt jag hade att berätta idag SES!

Av ponnyberoende - 1 april 2011 13:36

Hej världen! Idag e det första April  Såklart ska lärarna vara lite roliga och hitta på ett skämt, oftast lyckas dom...    Idag gav dom oss ett papper där vi bara skulle skriva namn och sedan vända. Jag gjorde som dom sa. Vi fick två minuter för att läsa och göra som det stod.

1. Läs igenom hela texten noga.

2. Multiplicera 203 med 4 i högra hörnet.

3. Sjung fyra rader i Bäbä vita lamm.

Men så klart så läste jag inte igenom allt   Och längst ner på sista punkten...

22. Gör bara det som det stod på nr 1 och ge sedan pappret till din testlärare... BAM BAM BAM... Japp där skämde man ut sig själv   Då hade man sjungit bäbä vita lamm, ropat Ja Ja Ja och massor av andra saker medans man sjukt dum i huvudet...

Så var min dag i dag. Snart ska jag till stallet och ta hand om min swötis   

Just det min katt fyller år idag så han får bjuda på bilden   Happy birthday to you....   SES!

Presentation


Mitt namn är Anna och jag är 12 år. Jag rider på Jönköpings fältrittklubb, även kallat Jfk. På bloggen kommer jag skriva om mitt liv med alla mina älskade hästar! Ni får gärna följa mig på bloglovin!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länk :P


Skapa flashcards