Anna & Dot Com - Hästblogg

Alla inlägg under januari 2012

Av ponnyberoende - 13 januari 2012 21:22

Det är okej att känna,
Det är okej att gråta!
RIP Gemet♥
Alltid saknad, Aldrig glömd.
Många tårar föll på samma gång och alla föll för dig.


 

Av ponnyberoende - 1 januari 2012 15:06

Jag har nu bestämt mig, att jag tar en paus! Jag vill leva ett liv utanför datorn och inte behöva kämpa fram datorn för att man känner sig tvingad att skriva ett inlägg på en blogg... Men när jag är redo igen så kommer jag igen och skriver det jag vill och kan skriva :)


Tack för 2011! 2012 kommer och bli bra :D


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Anna och jag är 12 år. Jag rider på Jönköpings fältrittklubb, även kallat Jfk. På bloggen kommer jag skriva om mitt liv med alla mina älskade hästar! Ni får gärna följa mig på bloglovin!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länk :P


Ovido - Quiz & Flashcards